WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Friday, September 30, 2011

THIS MINE !

assalamualaikum.
this blog is totally mine. so its up to me whatever i wanna post here.
if you're hate to read my blog why you STILL want to read?
aku buat blog ni bukan utk hadap nak bagi org baca.
hello. aku tak cari publisiti dengan menulis.
aku menulis bukan kerana nama.

kalau setakat nak jadi anonymous nak kutuk aku 
walaupun aku sedang menekankan unsur agama Islam tu kira CETEK AKAL LA NAMANYA...
ALLAH MELARANG UMAT ISLAM MENJALINKAN HUBUNGAN HARAM, HUBUNGAN YANG TANPA IKATAN YANG SAH.
hang dah kenapa nak label aku BETINA GEDIK sbb statement tu wahai anonymous.
orang KAFIR mcm hang ja yang nak cakap membuta tuli.
aku TAK PERNAH BONGGOK  dalam pertahankan agama islam.
kisah pulak aku hang nak komen mcm2. 
sikit pun tak jejas lah. tak sangka ada lagi manusia cetek akal mcm tu. 

ISLAM AGAMAKU
ALQURAN KITABKU
KAABAH KIBLATKU
ALLAH TUHANKU
NABI MUHAMMAD RASULKU
hang ada masalah dengan semua ni? subhanallah.
kalau hang ISLAM bertaubatlah. istigfarlah sebanyak mungkin.
jgn kerana dendam dihati, tak puas hati sesama manusia habis agama hang nak persendakan.
ALLAH itu maha adil. DIA balas bila bila saja.
Sedarlah sebelum terlambat.



PDANS : MOGA ALLAH BUKANKAN PINTU HATI KAMU WAHAI ANONYMOUS. AMEEN !


2 comments:

  1. hu3..
    mrh sgguh cik blogger...
    harap2 mereka akan faham nt dan berubah..huk3

    ReplyDelete
  2. tu lah , tak sangka masih ada perangai yang mcm tu lagi. hasad dengki sesama manusia ni pemusnah diri sendiri je.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...