WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Saturday, September 24, 2011

Kidz Cabin.

assalamualaikum. 
hari ni aku, tehah, una, tasnim and anis jadi volunteer for Kidz Cabin..
Kidz Cabin ni sebuah sekolah tadika untuk kanak-kanak yang berumur diantara 4 tahun hingga 6 tahun..
hari ni Kidz Cabin tu buat Open Day utk parents view sekolah tu, dan bagi yang berminat akan terus mendaftar anak mereka ke sekolah tu.
antara aktiviti yang disediakan untuk kanak-kanak yang berkunjung tu ialah 
sand art, mewarna, playdough and lots more :)


kat bawah ni semuanya antara gambar yang berjaya ditangkap..
gambar tehah je takdak sbb dia jaga bhgian pndaftaran
dengan aku sebenarnya, tp disebabkan bosan je yg aku menyibuk dgn budak budak yang ada kat situ :)


Una dengan pakwe baru dia, Qayyim :) baju pun dah sama warna tu :)







ni pulak Tasnim dengan pakwe baru dia jugak. nama budak ni sebenarnya Hussin, tp entah mcm mana Una and Tasnim pi panggil dia Hakimi, no wonder la budak ni tak pernah nak menyahut bila depa dua panggil.
bila budak ni dah nak balik baru la tau nama sebenar dia, and Hakimi tu nama ayah dia rupanya. haha.






ni kakak Hussin, nama dia Naeimah :)




ni pulak Anis dengan Sara. Actually, ramai dah budak2 yang Anis ni layan, tp aku tak sempat nk snap semua sbb aku jaga pendaftaran.  ni pun dah hujung hujung event dah ni :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...