WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Sunday, July 10, 2011

Hadirnya Rindu ini dengan tiba-tiba :)

bila bangun hari ni terus rasa nk online mukabuku kjap..
then sesaja nak tgk gmbr lama lama yg org tag...
aku rindu sangat dgn gmbr gmbr hang... dan rindu hang jugak...
baru hari ni aku perasan sesuatu yang aku tak pernah perasan selama ni..
aku baru perasan yang hang dok tag aku kat gmbar hang di tempat yang aku tak pernah sdar kewujudan aku...
bnyak gmbar hang yg hang tag aku dekat hati hang...
aku baru tau dan baru sedar... thanks for the sweetest action..
im so sorry for hurt you so much..
terima kasih sbb pernah tggu aku...
terima kasih sbb pernah sayang aku...
terima kasih sbb pernah membiarkan aku di hati hang...
terima kasih untuk segalanya...
aku tak menyesal kenal hang, seriously.
moga hang happy kat sana :)


pdans : alfatihah buat arwah yang tenang disana. MMK, i used to love you :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...