WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Tuesday, May 24, 2011

mulakan harimu dengan senyuman :)
entry ni sepatutnya hari isnin, tp sebab malas nak update jadi hari selasa pulak..
hehe... okay, monday is my first day in that school..
today, i got lots of new experience...
firstly i know the attitude among teachers itself... then i try to be closed with them...
so they have exchanged their experienced with me...
thanks for the sharing :)

lepas tu aku mngenali dgn beberapa pelajar yg sememangnya dikenali...
dan agak ramai pelajar baru yg tak kenal pun, tp diaorang sangat baik dan peramah :)
dan yang penting diaorang comel2 belaka, sejuk mata memandang :)
almaklum la baru form one kan, nnt dah matang sikit mula lah nk belajar jadi jahatkan..
terus tak comel dah masa tu...



pdans : busy dgn tugas baru ini. baru lah dapat merasai bagaimana tugas guru yg sebenarnya tu. but im happy with my new job :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...