WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Friday, April 22, 2011

sayu yang sunyi

habis test grammar tadi aku teman una pi jj maluri...
dia nak beli barang sikit...
balik tu dalam pukul 5 setengah jugak la...
masuk je pintu umah aku mesti akn nmpk bilik dia dulu...
tp pntu tu btutup rapat, aku masuk kejap...
sebelum aku masuk tu aku igt dia ada kt dlm, tp bila dh masuk baru teringat yg dia skg tgh otw balik kampung...
serious sedih...

aku duduk je kat katil tgk bilik tu...
aku nmpak waktu kmi rapat sgt dulu...
aku nmpak dia masakkan maggi utk aku...
aku nmpak aku bercerita mslh kat dia...
aku nmpak kami berkongsi cerita...
aku nmpak aku nangis kt dia...
aku nmpak mcm mana dia moody bila bngun tido...
aku nmpak dia gelak2 bila aku stroke...
serious aku rindu semua tu...
mata bergenang je, tp serious takda air mata yg keluar...
dah nak kering agaknya...
then terus sms dia ckp "take care"...

sayu giler, sunyi giler...
apa salah aku? knp ?
knp kita dah mcm org asing?
knp mcm dh tak kenal satu sama lain?
bolehkan berterus terang? 
jgn buat aku mcm ni blh?
aku rindu giler psahabatan kita...
aku minta maaf kalau aku ada buat salah kat hg...
minta maaf sangat sangat sangat...
:"( :"( :"( :"( :"(

1 comment:

  1. moga persahabatan yang telah terjalin itu x terputus... lafazkan la kata-kata kemaafan jika mampu... jika tidak... sampaikan menggunakan media spti fb atau kad...and dont forget to pray a lot... Moga ALLAH lembutkan hati sahabat anda itu... =).... anyway... likes ur heading dear...=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...