WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Friday, April 22, 2011

Hak Anda Memaafkan

aku dah minta maaf pada semua yg terkena penangan baran aku...
terpulang pada kalian nak memafkan atau tidak..
tanggungjawab aku dah selesai utk meminta maaf...
manusia mana yg tak pernah lari dari kesilapan kan?
aku malas nak panjang2 kan semua ni...
aku pn dah cukup penat dgn semua ni...

kalau aku ungkit balik satu persatu mcm mana kalian yg mula biadap dgn aku memang takkan habis la kan...
so, tak payah nak suarakan sgt ketidak puasan hati kalian tu kat org yg tak tau apa2...
better face to face je dgn aku...
aku nak full stop kat sini je... aku dh menyampah nk dgr cakap2 belakang ni...
jgn ingat aku tak tau apa2 yer, kalian silap besar kalau ingat aku tak tau apa2...

mmm, terima kasih jugak kpd yg sudi mensukarelakan diri menjadi BATU API yer...
kalian pun memang TERHEBAT sbb suka sukarela jadi BATU API ni... siap mengadu bgai and last kena kat batang hidung sndiri kan? haha...
aku tabik spring kat kalian... terima kasih bnyak2 nooo....
dosa tanggung sendiri nooo dah kuboq pun lain2 nooo....
haha... budus betul lah dan kelakar jugak dgn org yg perangai mcm ni kan... hahaha !

eh? terlupa pulak, lagi satu kan aku memang nak gelak besar SANGAT2 tau ka???
hahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !
ohoiiiii, aku ckp kasaq sikit hmpa nak kecoh satu dunia nooo....
hampa dok berkasaq dgn aku selama ni ada ke aku kecoh satu dunia???
aku senyum ja walaupun hakikatnya aku makan dalam dengan ayat2 hmpa yg kasaq tu...
hahahahahah.... malas nak komen apa... gelak je yg termampu... hahahaha....
haiila manusia... bnyak ragam... yg jd pengkhianat ada, backstabber pun ada, talam bermuka2 pun ada, mcm2 sgt la ragamnya...

and last aku nak cakap ! ni blog aku punya and this my priority aku nak tulis apa pun, aku tak kacau dgn hidup hampa pun... aku tak makan duit haram kat sini... kalau nak kutuk2 blog aku kenapa dok buka baca jugak... kalau tak suka jgn baca, bkan aku dok paksa apa pn... blog ni aku wujudkan pun bkan utk org baca pn..ada ka aku canang rata2 link blog aku ni? tak da kan? kwn aku yg publish link aku pun aku sound...tak mngkin la aku yg terhegeh2 nak suruh org baca kan?? jadi konklusinya disini, jgn baca kalau tak nak baca.. ada faham ke... ( **credit to Mr. Perfect ! )

**warna berbeza kerana kisah yang berbeza mngikut hatiku yg bersuara... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...