WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Thursday, March 10, 2011

hooray ! Cuti sekolah !

hooorayyyyy.....!!!
itulah perkataan yg selalu terungkap dibibir pelajar2 kini...
termasuklah aku suatu masa dulu...
sekarang pun sama jugak..hehe..
pantang je cuti msti syoq semacam ja...

bukannya apa...
semua ni gara2 tekanan belajar...
bila cuti boleh la relaks2 sikit...
tp cuti sekolah kali ni aku dah balik kl..
huhu...sedihnya takdapat bersama2 adik2 aku bercuti ngn depa...

dah seminggu cuti ni assignment pun belambak2..
yg nak kena submit 2 minggu selepas cuti...
tapi satu apa pun tak buat lagi...
haha, hebatkan?

tp assignment literature dah buat dah sikit...
tu pun sebab sblum ni nk kena submit utk phatian...
haih, kalau tak tobat tak buat jugak..
haha, entah bila la nk berubah...
setiap hari memberi janji palsu kat diri sendiri...
kata nk buat lah apa lah tp tak buat2 jugak...

okey, dah.!
nak pi buat dah ni...
adios ~
assalamualaikum...

*selamat bercuti semua pelajar2 yg menuntut di sekolah menengah dan rendah...
*tak lupa juga buat cikgu2 yg turut bercuti dari tugasan P&P...
*manfaatkan cuti kalian sebaik mungkin yeah...
*jgn lupa buat homework hampa naaa...(pandai nasihat orang lain pulak dah, haih.. hahaha)

2 comments:

  1. slmat bercuti.. jgn noty2.. heheh..

    ReplyDelete
  2. huhu.. cuti saya dah habis pun... isnin depan dah kembali belajar :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...