WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Wednesday, February 16, 2011

Lidah Sakit :(

assalamualaikum w.b.t to readers...
sakitnya lidah sy, deria rasa pun dah hilang...
sape2 boleh tolong carikan ? ? ?
cari smpai jumpa tau... sbb sy dah terseksa bila time makan...
sy tak dapat mnikmati makanan yg sy makan...
semua makanan yg sy makan tak dapat dirasai keenakannya...
tersangatlah tidak dapat mnghayati makanan2 itu...

Ya Allah...
ujian dariMu aku terima dgn hati yg terbuka krna Kau tahu aku benar2 mampu mnghadapinya...aku redha Ya Allah...
aku berusaha utk tidak mrungut dgn ujianMu Ya Allah...
aku akan berusaha utk itu dan aku akan menghadapi segalanya dgn hati yg tenang... InsyaAllah... Ameen Ya Rabbal'alamin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...