WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Thursday, February 3, 2011

Jejak Kasih di Pasar Malam...

Assalamualaikum faithful followers.... ;)
hari ni aku happy sngat sbb dpt jmpa kwn2 lama...
TERjumpa di pasar malam pulak tu...
ada hikmah akak aku ajak pi pasar malam tdi...
bukan setakat kawan2 lama, cikgu2 yg mngajar aku pn jmpa jugak...
bahagianya dpt jmpa mereka...
terubat rindu yg bertahun tak jumpa ni...

mula2 sekali terjumpa dgn ckgu masa di tadika dulu...
cikgu shukriyah namanya...
cikgu terbaik yg pernah aku kenal...
tak sangka dia ingat lgi aku...
"haisy kamu ni dah makin tnggi dan gemuklah"
wuawua...malunya... sy maintain la ckgu..mana ada gemuk..tnggi tu iyelah...huhuhu... 

then aku terjmpa dgn cikgu rodhoh dan adiknya cikgu nasibah..
ckgu rodhoh tu ckgu bm kesayangn aku...
cikgu nasibah plak ckgu akaun tp tak ajar aku...
sbb aku tak amek akaun...
kami tak borak bnyak sngat sbb masing2 nak cepat...
cuma dia asyik ajak gi umah baru dia...
insyaAllah ada masa sy pi nnt ckgu ;)

next aku jmpa ckgu chik...
ckgu chik ajar bm tp dia tak ajar aku...
tp kami rapat jugaklah... sbb semua ckgu aku rapat...
and ckgu2 yg batch aku pn knal aku...

and last aku jmpa kwn2 lama...
nasirah, hana, and sue...
and tak dilupakan teman rapat,nana...
i miss u so much...
sorry pasal tadi...nak cepat pnya pasal sy terlupa kamu..
huhu...ada jodoh kita jumpa lagi ye syang?
huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...