WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Wednesday, February 23, 2011

Isu Chumel :)

eka                        : ko rase aku comel tak ?
lyn                         : ye... memang comel...
hamba yang diatas : aku lagi comel !  hahaha...
setan                     : cucu adam yang perasan... hahaha...
hamba Allah          : semua yang diciptakan oleh Allah adalah comel ^,^

dialog diatas sy temui ketika didalam class Reading and Writing Development 2 by miss Nadrah...
dialog ini sy temui tertulis diatas meja...
mmm, i mean by "terconteng"...
sekali baca agak kelakar, tp bila berkali-kali baca lahir satu tanggapan terhadap mereka ini...

sy highlight kan dialog diatas dgn pelbagai warna kerana dialog terbabit ditulis oleh orang-orang yg berbeza...
tanpa disedari mereka ini telah pun melakukan vandalisme...
anggapan sy semestinya mereka ini terlalu bosan dgn proses pengajaran  dan pembelajaran yg disampaikan oleh pensyarah mereka...
haisy, macam2 jenis manusia jugak la kat dunia ni, hmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...