WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Monday, January 24, 2011

Second and Third Mission...! ;)

second mission have after first mission complete...
haha... exactly la kan...
tak kan adanya yg kedua kalau tiada yg pertamakan?
tak ke pelik kalau tetiba terus yg kedua tanpa melalui yg pertama...
hahaha... okey..! stop2..!

misi yg pertama telah pun di postkan a few days ago...
klik SINI utk baca... (jika mahu)
misi yg kedua ialah memaksa Nur Anis Othman yg ketegaq
ke hospital berdekatan kerana demam...
haha..ayat skema dariku.. ;D
SORRY anis kerana mngutuk hg kat sini...
aku bukan suka2 nk pksa hg tau...
seriously, aku gequn dgn kedegilan hg,takut aku yg disergah kmbali...
almaklumlah jiwa sensitip..hak3...

apa2 pn aku dah mintak izin mak hg nk pksa hg tau...
hehe... giler kot nk pksa suka2 ank dara org...
terima kasih makcik kerana izinkan...!
tp bukan pksa sngat pn,lebih kearah memujuk sebenarnya...
mujur ada Sabrina yg Heartless serta pndai memujuk...
finally baru dpt bawak anis ke HUKM...
dgn bantuan Pn Normah (warden asrama)...
TERIMA KASIH PUAN...!
second mission COMPLETE...!

Third Mission :
mencarikan kueh pau utk anis...
haha... sbbnya dia TERcakap kat Tasnim yg dia teringin nk makan pau..
pau kaya pandan lorh...bnyi pn da sedap...
haha...(tetiba lapar dgn sngat ;"( )
aku n Tasnim pnya la pusing bersama pakcik teksi KPTM...
puas meronda n akhirnya jmpa jugak kat DALAM hospital Ampang...
aku happy bila tgk pakcik kamaruddin n Tasnim tersnyum puas bila jmpa pau tu...haha...
TERIMA KASIH PAKCIK...! ;)
(risau kalau tambang yg diberikan td tak berbaloi dgn usaha pkcik)
lagi happy bila tgk anis yg taknak makan ape2 makan pau tu...

ALL OF OUR MISSION COMPLETE...!
i LOVE u ANIS...!
tp masih terfikirkan pakcik tu ;"(


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...