WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Tuesday, November 9, 2010

Mendiam Menlebih Menbaik

sedang mengepos entry ni,
tatkala berada diberanda rumah,
sambil terhidu masakan dari rumah mana entah...
wah..wah..wah..
seperti sedang membina ayat melebihi 12 patah pkataan...
mcm menerima arahan dari ckgu Poziah (ckgu BM form 5 dolu)
"baikla kelas, bina ayat berdasarkan pkataan yg sy tulis di blackboard ni"
"mesti lebih 12 patah perkataan tau"
hahaha...
adoiyai...
sedang mensewel dgn tiba2 la pulak skrang ni...

jiwa sedang menkacau dengan mentiba-tiba...
apakah hari ini hari bad mood sedunia ? ? ?
sangat tidak mensuka keadaan ni...
habis semua orang yg moody kenapa ? ? ?

eh.... ? ? ?
ni mesti depa plan nak moody sama-sama kan ? ? ?
kan? kan?
alaaaaaa....
xnak mengaku pulak....
ngaku je la, sy xrejam dalam tab mandi la...
sy xjnji xrejam ok ? ?
ngaku la....

adussss....
apa kena la ngn aku ni...
mensuka-suka dgn entry ni sorang2 plak...
hmmm...
nk buat lagu mana...
jadi mendiam itu menlebih menbaik...
aku kisah kalau depa moody...
SEBAB....!!!
aku yg dok jadi mangsa ni...
asyik aku ja kena marah ni...
awat orang lain xkena pn...
sungguh tidak mengadil sekali...

mentouching sorang2 la jawabnya...
dah xdak sapa nk paham...
qeyau pun ok gak...
haha
mcm budak kecik xdpt cekelat ja..

nk pi merajuk lah....
haha...

*jangan la marah sy kerap sngt...
sy takut...sy mudah terkedu...
nak menitik ayaq mata bila kena mrah...*

pdans:
pos entry yg sunggoh merapu...
layan jiwa konon...
hancussss ja....
hak3....

1 comment:

  1. alololoo nk cekelat eh..nah amik cekelat hack ni tok hg.. ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...