WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Wednesday, October 27, 2010

Tatkala syaitan menguasai diri


bila hati tgh marah,
jgn sesekali ikutkan kata hati...
kerana syaitan pasti akan menguasai diri...

adusss....
panas baran kah aku??
knp bila marah aku rasa nk lepaskan marah kat sumtin...
locker tu selalu jd mangsa..
huhu..
tp tngan aku xtau rasa sakit la plak...
mcm mana ni???
mcm mana nak sejukkan api kemarahan yg sedang membara???
selain dari mngambil wuduk??

bantu lah aku....
tolngggggggggggg..........

2 comments:

  1. cmne klu stiap kli mrah ang p jao2 dr papew ponn..tk ponn..ang p tmpt yg luas pastu ang jerit spuas2 aty ang smpi la ang asa lega laa...huhu..mgkin bleh jadi..

    ReplyDelete
  2. thanks teah...! syg hg! <3 aku try

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...