WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Monday, October 25, 2010

Riadah ke???

aktiviti hari ni...
mmm..g Jusco Maluri beli barang dapur...
haha..
barang dapur la sngat kan...
padahal bkannya ada dapur pun kat umah...
g ngn along unNa, anish n tasmania...
hakhakhak(gelak anish)

dah puas jalan2 kat situ kmi g Taman Pudu Ulu...
hehehe..
bkan taman perumahan tau,tp taman utk beriadah...
ramai giler ptang tadi..
dngan kanak2, mak ayah kanak2 n orang berjogging..
kononnya nak beriadah jugak...
tp jadi cam lain la plak..
aduuusssss...
tp best gakkkk...

nk tau dak jadi apa???
reja tangkap gmbQ ja...
hehe...
saja nk buat berat memori tepon anish...
hakhakhak...(gelak anish LAGI)

jmput2 la tgk k...
tp tgk ja tau, jgn dok lebih2...
hheheeee.. ;)


geram kat Tasmania ni...
asyik fokus kat makan mcFlurry dia ja...
aku nak tp dia xajak..
hahaha..muka xmalu btol ka...


tgk tu...
tasmania ni...
along unNa muncul pun nak makan gak...
isy2,makan ja tau..

 tgk ni lagi...
adoyai...
makan lagi even anish plak yg mncul...


 habis semua orang jadi lapaQ...
sbb Tasmania xbagi mcFlurry dia..
pakat2 sedih..
huhu...

OBSES....
tgk tu...
anish dok ngorat tasmania...
isy2...
tasmania merajuk tu...
anish xmau pi beli mcFlurry lagi utk dia..
tasmania lapaQ...
tasmania kuat makan...
hahaha
habis kami suma jadi kuat makan...
sumanya gara2 tasmania ni la...
adusssss..... ;)

anish happy da dapat makan...
hahaha...
kami nak wat bintang tp xbapa jadi...
geram la aku...
anish pn sama cm tasmania...
kuat makan...
elok la depa jadi laki bini...
heeee ;)


 promote habis lorrr..
haha... ;)


thats all from me...
malas nk upload lagi...
bnyak sgt...
tgk kat fb sudaaa ok??
gudnite malaysia!!!
muahhhhsssss!!! <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...