WE ARE TOGETHER

Daisypath Anniversary tickers

Faithful Followers

Friday, February 19, 2010

Hmm...


pnah x korang rasa nyampaahhh the power of two dgn sape2... aq rasa nympah dsgt dgn sum1 tu yg suka sgt btnyakn pndpt..but its ok la tny pndpt n btkar2 pndpt ni...yg xsedapnya tu bla stiap kali dia myuarakn pndpt, pndpt tu akn bkar mjd isu!!! nak tau knpa???

sbbnya.................

dia rase pndpt yg org len utarakan tu xblh dterima pakai dek akalnya....

sbbnya................

dia pk dia aje yg btul, n dia malu utk mngaku kalah!!!!
##mengaku kalah xmksud kita KALAH....

sbb yg lain lg......

dia nk sume org mengiakan aje ape pndpt2 dia tu...

xslh kalu dia nk suarakn pndpt dia tp jgnlah smpai memperkecilkan pndpt org len smpai org len blh ckp yg dia cetek ilmu...

hmmm,mcm prangai jgk manusia ni......

ada jgk yg terlalu humble smpai bt org nyampah jgk.....

kalau dah ada org puji kepandaian kita trimalah dgn snyuman je ke kalau ye pn malu nk ngaku yg kta memang pndai!

ini x! blh ke g ckp.............

'mana ada,,,aq bodo lah,bknnya pndai pn....sape la aku ni kan nk pndai,aku bodo je'

##jgnlah mjd too humble sbb nak raih perhatian org len##

ape salahnya kalau ckp..........

'Alhamdullillah...kurniaan Allah...suma org pn blh pndai kalau berusaha.....'

kalu malu nk ngaku kepandaian tu pn just snyum dah ler....

knp???????

tkut ada org pk.....
'bongkak lah dia tu,baru puji ckit da naik tocang'








xsuma yg akn pk mcm tu sbb.....




org yg xpk cmtu pk cmni.....




'stiap pkataan yg kuar dr mulut tu satu doa....so,better xckp diri kita ni dgn sesuatu yg buruk...kira mcm kutuk diri sndri lah....'


**msing2 punya pndpt n ideologi msing2,,,,this is my opinion....

**renung2kan dan selamat beramal~~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...